– Pasażerowie są dla nas najważniejsi. – takie słowa „wykrzykuje” teraz prezes spółki Przewozy Regionalne. Jeszcze kilka dni temu pociągów nie miało być w ogóle, a pasażerowie pozostawieni zostali sami sobie.
– Pasażerowie są dla nas najważniejsi. Cieszy nas, iż bardzo dobra współpraca z udziałowcami w zakończonym sukcesem procesie restrukturyzacji Spółki jest kontynuowana również przy okazji ważnych dla społeczeństwa wydarzeń – mówi Krzysztof Zgorzelski, prezes spółki Przewozy Regionalne cytowany w komunikacie. – Tegoroczna oferta na obsługę festiwalu musiała zostać zmniejszona do możliwości operacyjnych przewoźnika, który w procesie restrukturyzacji dostosował m.in. ilość taboru i liczbę pracowników do obsługi standardowych połączeń służących naszym pasażerom w codziennych dojazdach np. do szkół czy do pracy – dodaje prezes Zgorzelski.
„W efekcie konstruktywnych rozmów z organizatorami przewozów” w sprawie obsługi festiwalu Pol’And’Rock podjęta została decyzja o zorganizowaniu dodatkowych połączeń dalekobieżnych w następujących relacjach:
- Rzeszów – Kraków – Katowice – Wrocław – Kostrzyn
- Białystok – Warszawa – Łódź – Poznań – Kostrzyn
- Olsztyn – Gdańsk – Szczecin – Kostrzyn
- Kraków – Kielce – Katowice – Wrocław – Kostrzyn
- Kędzierzyn Koźle – Opole – Wrocław – Poznań – Kostrzyn.
Tabor nagle się znalazł? Co z opłacalnością?
Portal rynek-kolejowy.pl wystosował do spółki Przewozy Regionalne z prośbą o informacje na temat tego, jaki tabor zostanie przeznaczony do obsługi połączeń i w jaki sposób zostanie pozyskany. Spółka wcześniej deklarowała brak możliwości uruchomienia dodatkowych połączeń ze względu na brak wolnego taboru i pracowników. Czekamy też na odpowiedź na pytanie, czy połączenia międzywojewódzkie zostaną dofinansowane. Spółka wcześniej deklarowała, że pociągi MusicRegio przynosiły straty, zatem ich uruchomienie bez dotacji mogłoby być działaniem na szkodę spółki.
źródło informacji: rynek-kolejowy.pl
Napisz komentarz